Düşünmek ve söylemek kolay,fakat yaşamak,hele başarı ile sonuçlandırmak çok zordur.
...BÜTÜN BÜYÜK İŞLER , KÜÇÜK BAŞLANGIÇLARLA OLUR.

30 Haziran 2012 Cumartesi

Otopark otomasyonu

Merhabalar,
Bu yazımda ders (nesne tabanlı programlama) amaçlı yapmış olduğum otopark otomasyonundan bahsedeceğim. Bunun sayesinde iyi bir not almıştım. :)

Kodlama için C# dilini, veri tabanı için ise Microsoft un Access programını  kullandım.

İçeriğinden biraz bahsedecek olursak;
Otomasyonda açık ve kapalı diye 2 ayrı kayıt alanı mevcuttur.Buradaki amaç araçların özelliklerine göre park yerleri verilmesidir. ör/ bir lpg li arac açık alana kayıt edilmelidir.
Araç yerlerini veritabanına ekledim. Program ilk çalıştığı anda bu bilgiler veritabanından çekilir.

        Araç kayıtı yapıldıktan sonra araç yerlerini temsil eden butonların üzerlerine aracın plakası yazılmaktadır ve veritabanında boş yerleri tutan tablodaki bilgi oradan silinip, dolu yerleri belirten tabloya eklenmektedir.
         Araç sahibini bulurken ; program ilk önce dolu yerleri veritabanından okur ve getirir, kullanıcının  belirtmiş olduğu konumdaki araç sahibinin bilgileri kullanıcıya sunar.
       Araç silme işlemi ise; kullanıcı dolu yerleri programdan talep eder. Program dolu yerleri müşterinin bilgileri ile birlikte ekrana getirir. Kullanıcı aracın konumunu girer ve buna göre kayıt silme işlemi yapar. Veritabanında dolu yerleri tutan tabloda aracın konumu silinir ve tekrar boş yerleri tutan tabloya eklenir.  
     Yani  program araç konumlarını kendi içinde güncellemektedir.
    Ayrıca yaptığım program dinamik bir temaya sahiptir... Programın sol üst köşesinde çeşitli temalar mevcuttur, tek bir tıkla bütün temayı değiştirebilirsiniz...
   Arayüz için DevExpress i kullandım...(BAKINIZ :DevExpress Nedir? Niçin Kullanılır? )

Programın setup dosyasını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.


OTOPARK OTOMASYONU indir

99 yorum:

Daha indirip inceleme fırsatı bulamadım. ama gorsellikten gercekten cok etkilendim. Harika olmus elinize saglık.

OOP kullanarak yazdıgınızı soylemişsiniz. Katmanlı mimari de ki katmanları da kullandıgınız mı. Birde kodları rica etsem bana da gonderir misiniz.

Teşekkürler

Öncelikle teşekkür ederim.
Programa başlamadan önce öyle iyice bi planlama yapmadım.
e-mail adresini verirseniz göndereyim...

otopark otomosyonunu yapıyorumda ödevim sizin yaptıgınız otomosyon çok güzel rica etsem bana kodları gönderebilirmisiniz . şimdiden tesekkürler
email:
serkan-kaya-1991@hotmail.com

Gönderiyorum,
ben teşekkür ederim...

Üniversite 2. sınıf öğrencisiyim proje olarak bunu aldım elimde kaynak olması için kodları gönderebilirmisiniz?
nuhyilmazer@gmail.com

bi otopark otomasyonu yazmayı düşünüyorum yazmış olduğunu bu otomasyonun kodlarını bi incelemek istiyorum teşekkürler
mail: okcu.salih@gmail.com

üniversite 2. sınıf öğrencisiyim otopark otomasyonu yapmam gerekiyor ama fazla bı bilgim yok rica etsem kodları atarmısınız...
mail: arafat.yilmaz@hotmail.com

Üniversite 2. sınıf öğrencisiyim proje olarak bu konuyu aldım..
Rica Etsem elimde kaynak olması için kodları gönderebilirmisiniz?

S3L1M@galatasaray.net

hocam rica etsem bana da gönderebilir misin kodları. mail adresim.

webingen@gmail.com

marmara üniversitesi nde öğrenciyim bana otopark otomasyonuyla ilgi acillll proje lazım.Teşekkürler....
kowboy_volkan@hotmail.com

kaynak kodlarını banada gönderirmisiniz şimdiden teşekkürler...

sezer.yildirim@live.com

kodlar acil lazım black_danger19@hotmail.com şimdiden teşekkürler

Merhaba,projenizi bende rica edebilr miyim
Şimdiden teşekkürler
Mail:sevilaktas00@gmail.com

merhaba bana da projeyi yollayabilir misiniz teşekkürler

fikriyebalkaya@gmail.com

Kardeş kaynak kodlarını bana da gönderebilir misin zahmet olmazsa.
E-mail: ibrahimkeles2008@hotmail.com

Buna benzer bir proje yapmak istiyorum proje kodlarını gönderebilirmisiniz incelemem faydalı olacaktır. Teşekkürler şimdiden.

tepelieray@hotmail.com

kardeşim aynı ödevi aldım projeyi atabilirmisin ?
melikyenier@gmail.com

Merhaba projenin kaynak kodlarını rica etsem bnada atabilirmisnz?
Erdem90@msn.com

kodları gönderebilirmisiniz acil
wild_0307@hotmail.com

Elleirne sağlık kardeş rica etsem projeyi gönderebilir misin ? tokucozkan@gmail.com

Ellerine sağlık güzel olmuş projenin kaynak kodlarını rica etsem atabilirmisiniz?
ramazanbozkurt1991@gmail.com

Ellerine sağlık kardeş rica etsem projeyi gönderebilir misin bende bi çalışma yapıyorum yeni sayılırım
fatihinceoglu55@gmail.com

güzel proje olmuş ellerine sağlık kaynak kodlarını atabilirsen cok sevinirim?
fbergin@hotmail.com

rica etsem kodları banada gönderebilirmisiniz ?

musab_kanlibas@hotmail.com

Güzel bir proje.
Rica etsem kodları gönderebilir misiniz ?

omerr02200@gmail.com

Çok güzel bi proje uretmıssınız. Kaynak kodlarını atarmısınız ?
loserbobo46@hotmail.com

hocam kaynak kodlarını gönderebilirmisiniz bumeburak@gmail.com teşekkürler

rica etsem banada gönderirmisiniz gamzeakbayy@gmail.com çok tesekkür ederim

gmzbrmn_23@hotmail.com bu hesaba da kaynak kodları gönderebilir misiniz teşekkürler.

banada acıl lazım fınal sınavı yerıne gececek kodlarını gonderirseniz cok memnun olrum kankimsin_19@msn.com

kaptanselim@hotmail.com

Hocam münkünse kaynak kodlarnı gönderebilirmisiniz?
----> omercanpro@gmail.com

o kadar çok kişi istemiş ki benim de isteyesim geldi merak ettim bana da gönderir misiniz?

Merhaba,
Bircok kisi istedigi icin sıkılmıssınızdır ama bende rica etsem projeyi banada gonderebilir misiniz? Simdiden tesekkur ederim
bluewindeagle@hotmail.com

Merhaba Kolay gelsin. Devexpress öğrenmeye başlamak istiyorum. Projeniz baslangıç olarak çok iyi olabilir. Acaba banada gönderebilirmisiniz kaynak kodlarını? kolay gelsin
muhammet_kolemen@hotmail.com

hocam görsel programlama dersin den bu ödevi aldım kaynak kodları göndere bilirmisiniz rica etsem
MAİL:cakir.emre28@gmail.com

hocam indirmede bi hatamı var

mail adresim eklemeyi unutmuşum : rgrmzngumus @gmail.com

Çalışmanız ve yardımlarınız için teşekkür ederim iyi çalışmalar

merhaba verdiğiniz link çökmüş. rica etsem epostama programı yollayabilirmisiniz veya kodları. - akdemireray@hotmail.com

Hocam münkünse kaynak kodlarnı gönderebilirmisiniz?

enderimen@hotmail.com

Bu yorum yazar tarafından silindi.

merhaba bitirme projesi olarak bu konuyu aldım bende programın kodlarını banada atar mısınız? e mail ufukozturk1992@yandex.com

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Çok güzel bir proje olmş.Rica etsm banada gönderr msnz .Mail adresim silk_wreath@hotmail.com

Devexpress ile benzer bir proje yapıyorum. Kodlarını rica etsem paylaşabilir misin? Mail : sedatgoktas@gmail.com . Teşekkürler, başarılar ..

kodları gönderebilir misiniz?
mehmetsamiuslusoy@gmail.com

Görsellik güzel.
sebihcicek@hotmail.com

Merhaba ödeve benimde ihtiyacım var rica etsem kodları alabilir miyim ?

erdoganm3@gmail.com şimdiden teşekkürler..

Merhaba ödeve benimde ihtiyacım var rica etsem kodları alabilir miyim ?

erdoganm3@gmail.com şimdiden teşekkürler..

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Mrblar, yazılım mimarisi okuyorum. Bitirme projemde kaynak olarak kullanmama izin verirmisiniz ? Proje dökümanıma site isminizi kaynak olarak eklerim. Mail adresim : mdhylmz17@gmail.com..

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Merhabalar Program çok güzel görünüyor. Kodlara ulaşırsam çok işime yarar teşekkürler. Can-elik@hotmail.com

Bu yorum yazar tarafından silindi.

otopark otomosyonunu yapıyorumda ödevim sizin yaptıgınız otomosyon çok güzel rica etsem bana kodları gönderebilirmisiniz . şimdiden tesekkürler
email:

Dönem ödevim mezun olmam buna baglı rica etsem kodlarını gönderirmisiniz teşekkürler şimdiden mkara0027@gmail.com

Ödevi bana da gönderebilir misin?

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

merhaba program çok güzel olmuş ellerinize sağlık rica etsem kaynak kodları gönderir misiniz ?
e-mail:epelvan@gmail.com

nilgunkaya34@mail.com kodları gönderebilir misiniz?

Merhaba bu programa ödev için ihtiyacım acaba kodları gönderebilirmisinz teşekkürler : Onder8bata@hotmail.com

otopark otomosyonunu yapıyorumda rica etsem bana kodları gönderebilirmisiniz . şimdiden tesekkürler
mail:kubrakafali199350@gmail.com

hocam kodları bende alabilir miyim? suajder@gmail.com

bende bu proje uzerinde çalısıyrum kodlarınız faydalı olacaktır
kemalkurtul1@gmail.com

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Merhaba;
Çok acil pojenizi paylaşabilir misiniz?
Teşekkürler.
burcin95.bt@gmail.com

Projenizden çok etkilendim. Bitirme projesi olarak Otopark Otomasyon Sistemleri yapıyorum. Aslında projemde baya ilerlemiştim. Ama sizinkini görünce daha birçok şey yapmam gerektiğini anladım. Acaba kodlarını mail gönderebilir misiniz? Projenizin bana çok yardımcı olacağını düşünüyorum. isler_tugba@hotmail.com

hocam mümkünse projenin kaynak kodlarını gönderebilirmisiniz..
kazimdeirmenci@gmai.com

Merhaba, Muhammed hocam projenin kaynak kodlarını paylaşmanız mümkün mü?
atilladiken@gmail.com

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Merhaba, projenizi bana da gönderebilirmisiniz. Görselliğinden çok etkilendim. Çok güzel olumuş elinize sağlık
zenmate1970@outlook.com

Projeyi bana da gönderebilir misiniz. DEvex'i merak ettim.
ozguracr@gmail.com

aerolkalkisim@gmail.com kodları incelemek istiyorum. mümkğnse gönderebilirmisiniz . sadece tasarım kısmı lazım bana. c# form ablication olarak her şeyi hazır olan programıma görsel katmam gerejşyor . devexprees baya iyiymiş

bilgisayar mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim otopark otomasyonu yapıyorum programınız çok güzel incelemem için yollayabilir misiniz?
muratyvz13@gmail.com

emeğine sağlık güzel olmuş, rica etsem projeyi gönderebilir misiniz?
sercanyilmaz27@gmail.com

emeğine sağlık rica etsem banada dosyayı atabilirmisiniz
turgutdemirel@hotmail.com

Bir umut bana da gelir belki kodlar :) Bana da gönderirmisiniz???
tanerkesici5858@hotmail.com

Merhabalar, kaynak kodu ben de alabilir miyim? Teşekkürler: kdryzn@gmail.com

projeyi banada gönderebilir misiniz?
orhan.bilge@hotmail.com

çok güzel görünüyor elinize sağlık. indirmede bir problem yaşıyorum
proje ödevim otopark otomasyon ve sql kodlara ihtiyacım var rica etsem gönderir misiniz?
Teşekkür ederim
ahmetbabaoglu5388@gmail.com

merhabalar hocam. EasyPhp ve Dreamwiever kullanarak otopark otomasyonu yapmam gerek. Bana yardımcı olur musunuz? bahar.karaca1997@gmail.com

merhabalar güzel bir proje olmuş buna benzer bir proje yapmak istiyorum kaynak kodlarından yararlanabilmem için gönderebilirmisiniz rica etsem.. onder8bata@hotmail.com

proje olarak bunu aldım elimde kaynak olması için kodları gönderebilirmisiniz rica etsem? kubragulcan14@gmail.com

merhaba;
mehmetdamar89@gmail.com adresine bende alabilir miyim kodları

proje olarak bu konuyu aldım da kaynak olması için kodları gönderebilir misiniz?
spookyyzz6@gmail.com

Güzel otomasyon sana zahmet yollayabilir misin?
hamzasarice@gmail.com

Otopark otomasyon projesi yapıyorum kaynak kodları yollaya bilir misin?
gokhanfb.bozkurt@gmail.com

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

projenizi çok beğendim üzerinde çalışmak için rica etsem kaynak kodlarınızı gönderebilir misiniz? şimdiden teşekkürler erdemkocaak@gmail.com

yilmazgokdeniz93@gmail.com mail adresine atabilir misiniz indirme linki açılmadı

MERHABA, benim adım Rebecca Michaelson ve Avrupa'da yaşıyorum. İşte ilgilenenler için bazı güzel haberler. Bugün boş bir [ATM KARTI] karşılığında stressiz bir iletişim (THOMAS FREDDIE) kazanabilir ve bu kartlardan yararlanan şanslılardan biri olabilirsiniz. Bu PROGRAMLANMIŞ boş ATM kartı, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir ATM'de oturum açabilir. Anakartımı iyi bir İnternet Hacker'ından aldım, bu ATM kartıyla her gün insanlardan 5000 dolar toplayabilirim:
+1 (676) 964-5156 thomasunlimitedhackers@gmail.com
Çok fakirdim ama bu kart beni zengin ve mutlu etti. Zengin olmak ve işinize başlamak için bir şans istiyorsanız, bu anakart için başvurun, bundan çok memnunum çünkü geçen hafta benimkini aldım ve THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers'tan 240.000,00 $ almak için kullandım. Kart sadece yoksullara ve muhtaçlara yardım ediyor ve AYRICA MALİ YARDIM SUNUYOR. Sizinkini bugün THOMAS FREDDIE SINIRSIZ HACKERS'dan alın. Lütfen e-posta yoluyla thomasunlimitedhackers@gmail.com ile iletişime geçin.

Teşekkür ederim ve tanrı seni korusun

rica etsem kodları ben de alabilir miyim üzerine birkaç ekleme yapıp projemi daha iyi hale getirmek istiyorum, teşekkür ederim
devranbayram5@gmail.com

Merhaba projeniz çok detaylı, anlaşılır ve sade olmuş emeğine sağlık ben de bu konuda çalışıyorum senin yapmış olduğun projeyi kaynak olarak kullanmak istiyorum rica etsem kaynak kodlarını bana atabilir misin
hasanayhan1511@gmail.com

projenizi çok beğendim üzerinde çalışmak için rica etsem kaynak kodlarınızı gönderebilir misiniz? şimdiden teşekkürler ozyildizsimge1@gmail.com

Yorum Gönder

SHARE

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More